Kasselben elég korán felkeltünk, 10 óra környékén. Én teljesen átáztattam az összes ágynemümet, de jobban is éreztem magam. Mire felkeltem, már Felix megjelent egy nagy halom gyógyszerrel, amit nem fizettem ki annyira öszinte mosollyal, mert több mint 20euróba került. Azért bevettem. Kaptam ultra brutál aspirint, meg valami béna lázcsillapitó tablettát, megtaláltuk a strepsils helyi megfelelőjét, valami dupla d betüs dolog, de izre ugyanaz. Meg nagyon finom c-vitaminos tablettát, és képzeljétek, itt minden betegnek jár papirzsepi is, jól jött. Indulás, a buszban megprobáltam még aludni, és kurálni magam. Lenyomtam egy hatalmas adag c-vitamin bombát. Megérkeztünk második otthonunkba sg-be. Az út során, Ádám megint teljesen berugott, de eszméletlenül, valami pálinka-kávé keveréktől. Mivel volt egy kis dolgunk würzburgba, megálltunk. Itt már Ádám kint hempergett az úttesten és kötözködött a feléje közeledő rendörautóval. Ezért inkább siettünk, és gyorsan elintéztük amit kellett. Gyorsan indultunk is tovább Sg-be, ahol gyorsan bepakoltunk a klubba, és megcsináltuk a soundchecket. Hát nem úgy sikerült ahogy kellett volna, minden számunk kicsit gyorsabb lett, és hangosabb, hála egy részeg dobosnak :-)

Délután mászkáltunk még egy kört a városban, kimentük enni egy dönert, majd sietés vissza a klubba, ahol gyorsan letussoltunk, és már kezdödött is a koncert. Ádám kb 1óra alvás után teljesen összeszedte magát. Megjelent sok régi ismerös, és egy nagyon jó hangulatú koncertet nyomtunk, kb 100-150 embernek, ott voltak Felix szülei is, még nekik is tetszett, pedig ök jazzrajongó hippik :) A hangom egész jól birta, az utolsó pár számban ment el, de itt már amúgy is szoltak, hogy hagyjuk abba, mert jön utánunk az ir zenekar a Wakes. Nem is volt baj, a csucson jó abbahagyni.

Jött a Wakes. retteneters volt. Én komolyan nem értem, hogy ez az ir folk punk vonal miért fut annyira.. alapból a fuvolát én kitiltanám az összes koncertteremből. Játszottak vagy másfél órát, a végén meg persze egy dal a St. Pauli huligánoknak.Itt már morcos voltam meg beteg. Miért kell minden punknak szeretnie ezt a hamburgi focicsapatot, és amúgy is egy ir zenekar miért ir róluk dalt. Az rendben van hogy Celtic-St. Pauli kapcsolat van a szurkolok között. Pl mi is szeretjük a bohemians-t de soha nem irnánk egy dalt csak azért hogy befussunk csehországban. Rémes. És a dal volt vagy 10perc. Beleszötték a cámon cámon antifa huligán szövegű los fastidios dalt. Én meg csak azt vártam, hogy hadd menjek aludni végre. Hálisten össze sem kellett pakolnunk, mert a klubban ott hagyhattunk a dolgainkat, megismertünk még párás helyes helyi lányt, majd indultunk a szállásra aludni, végre. Bevettem az esti gyógyszer adagom, majd a szokásos Kimmel horkolásra szépen elaludtunk.

A bejegyzés trackback címe:

https://kutyalm.blog.hu/api/trackback/id/tr661065794

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása