Nos.. Baselből összeszedelözködtünk gyorsan, mert Felix el akart menni egy Carhart outletbe vásárolni magának. Bementünk, Felix mint egy kisgyerek rohangált körbe körbe, hogy milyen olcsó. Najó, azért el kell ismerni, hogy Felix és a lelkesedés, még köszönöviszonyba sincsennek egymással. Szóval az árak az outletben is messze drágábbak voltak mint itthon. Felix azért boldog volt, el is költötte egy magyar munkás bérét az üzletben. Mi hamar meguntuk, és Steffennel és Kimmellel átmentünk a nem messze lévő abc-be, energiaitalt és persze sört szerezni. Közben persze a csajok seggét csekkoltuk végig. Szeretem a tavaszt.

Visszaindultunk, addigra mindenki végzett, Pityesz eltünt, valami telefirkált deszkásmagazinnal tért vissza pár perc múlva. Ezért megérte. Majd indultunk tovább Frankfurba, amit a többiek csak úgy emlegettek hogy a bankok városa. Persze megmagyaráztam neki, hogy ez nekünk jó, mert be tudjuk váltani a Svájci frankunkat, Frankfurba.. értitek.. Svájci FRANK furt.. már akkor sem volt vicces..

A klub egy hátsó udvarban volt egy nagy park melett, ahol egy 40 év körüli hölgy fogadott minket. A hely maga egy kismérető teázó vagy kávézó volt, hatalmas magas szinpaddal. Kaptunk azonnal finom kaját. Fött tojást, ecetes pácolt sajtot, kapros tejfölös szószt, és friss fött kruplit. Azt mondták helyi jellegzetesség, és muszáj ennünk. Mi meg persze magyarok vagyuk, amit ingyen elvehetünk megehetünk, azt nem nagyon kell kinágatni. A baseli kaja kivétel.. Jól bevacsiztunk kb pukkadásig. Majd végre kiprobálhattam a Club Mate-t. Dantól (aki nem ismeri, az magára vessen) csupa jót halottam róla. És tényleg nagyon rettenetes ize van, viszont a Mate tea kivonat és a koffein ami benne van, tényleg felébreszt. Új kedvenc. A többiek kaptak helyi specialitást valami almabor formájában. A ficsurról itélve ami a fejükön volt, nagyon izlett nekik. Azt mondták finom lenne, ha nem lenne rohadt az utóize. Én ilyenkor mindig jót mosolygok. Persze voltak akik lenyomták a zenekarból, miért ne? Hat! Kaja után kaptunk finom szerencsesütiket, ahol megtudtam hogy gazdag leszek, a Kimmel meg megtalálja a csendes utját, amit nagyon várunk, mert horkol, nem kicsit.

Ezekután gyorsan megcsináltuk a soundchecket, ami nem is volt olyan gyors, mert a mixer srác, eléggé be volt lassulva, csak nézett maga elé, ekkor gondoltam átveszem az irányitást, és inkább én mondom hogy mit nézzünk meg, mikor.

Aztán vártunk. Jöttek az emberek, elég sokan, de fiatalok nem nagyon. Eléggé meg voltunk rémülve, hogy úristen, miért egy nyugdijas klubba szerveznek minket. De engem vigasztalt a Club Mate, a többieket meg a különbőző sörök.

Aztán f11 fele, csak elkezdtek érkezni fiatalok is, igy 11kor már egész normális közönségnek játszhattunk, táncikáltak, bulizgattak, kedvesek voltak, mi is egész jók voltunk, kevés hiba, sok lelkesedés, tánci. A végén még Jojó is kitett magáért, az utolsó számot már a közönség soraiból játszották a Pityesszel. Visszataps, az új számot a punk rockot játszottuk. Majd lementünk bandázni.

Egy kicsit még hülyitettük az embereket, majd összepakoltunk. Persze Jojó nem, ö sztár, ö beszélgetett a "pórnéppel". Indulás a szállásra. Fele itt fele ott. Mint kiderült a 40-50 éves nő, kb 4-5 évvel volt idősebb nálam. Amúgy 10-en ültünk a kisbuszban, és mivel okosak vagyunk, én és Kimmel ketten hátul, középen öten, elöl hárman. Nem tehetnek róla a srácok, a matek fakt kimaradt nekik.

Szóval hamar megérkezrtünk a szállásra, Én Kimmel, meg a két német és Anna mentünk egy olyan házba ahol kilenc nő lakott, még a többiek az "öreg" nő szállására. Ha azt hiszitek, hogy ahol kilenc nő lakik, az tuti hogy kupleráj (én reméltem) akkor tévedtek, ez egy sima házikó volt, ahol még ilyen rendmánia se volt, tiszta ciki. Persze nem volt elég ágy, mert Felix mellé nem volt kedvem bebujni az ágyba, igy maradt a föld, ami nagyon jót tett a megfázásomnak, arra keltem, hogy vacogok. Na mindegy, gyorsan letussoltunk, és mentünk aludni.

A bejegyzés trackback címe:

https://kutyalm.blog.hu/api/trackback/id/tr371068692

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása